Odp: HDD i CD-Rom na jednym kablu - i sie gryza :-(

Autor: PawelG (pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 08:19:00 MET DST

Użytkownik Roman Sąsiada <katoda_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:397EF875.F0CD8BC5_at_poczta.onet.pl...
> Witam grupe!
> Sytuacja jest taka:
> 1. Twardziel - 15 GB Caviar, UDMA66, 7200 Rpm,
> 2. CD-ROM - LG 48X.
> 3. Nagrywarka - HP8210i
> 4. Plyta - MSI 6309 na Via Apollo Pro 133A
> I jezeli te dwa pierwsze paskudztwa podlacze razem to niezaleznie od
> mieszania zworkami master/slave za cholere nie chce to chodzic - BIOS
> nie widzi CD-ROMu. Musialem niestety HDD dac jako primary master, a
> CD-Rom i nagrywarke na secondary - co nie bardzo mi w smak, zwazywszy na
> [...]

Sprobuj tak : Wylacz DMA w Bios dla HDD i LG 48X - a wlacz w Windows . Jesli
nie pomoze sprobuj moze aktualizacje Bios - u mnie na jednym pasku twardziel
( samsung 6,4Gb) i LG 48 i jest ok ale mam wylaczone DMA w Bios ...
Pozdrowka :

            Pawel Galazka
pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl