Cykliczność kodowania ?

Autor: Henry(k) (henrico_at_priv6.onet.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 08:01:07 MET DST

Mam sobie pliczek ZIP zakodowany hasełkiem.
Zapuściłem AZPR (tylko literki A/a) i przy poszukiwaniu
wśród 6 literek wypisywał mi po kolei znalezione hasła:
pass: HEX:
---------------------------------
FwFxgM 46 77 46 78 67 4d
LvRxuT 4c 76 52 78 75 54
PTbSQK 50 54 62 53 51 4b
esmANB 65 73 6d 41 4e 42
uTcjZv 75 54 63 6a 5a 76
ycyHoi 79 63 79 48 6f 69
z cyframi:
e8heba 65 38 68 65 62 61

Oczywiście wszystkie błędne. Po dojściu do 7 liter dużych
i małych wywalił czas poszukiwań 4 dni 11 godzin
(przy 2.6mln haseł/s). Dla 10 liter napisał
"dłużej niż jeden rok" :-> Czyli dałem se spokój.

Pytanie:
Skąd te hasełka (podejrzewam właściwości jakiegoś
kodu cyklicznego kodera/dekodera czy jakoś tam)
i czy na podstawie tych literek można w jakiś
sposób poszukiwać właściwego kodu.

Pozdrowionka
Henry(k)