Re: Jaki najlepszy MODEM?

Autor: Krzysztof Pawlak (nospam_at_north.pacific.news.server)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 13:38:00 MET DST

hello,

Jeszcze ja cosik dopiszę :-)

W domu mam Asmax-a zewnętrznego. Kosztował mnie 250 PLN.
Chodzi pod WIN98SE który pokazuje połączenie 50666 bps.
Linia średniej jakości. W sumie polecam, chociaż wiem,
że są lepsze. Jest fajny, bo nawet jak ktoś zacznie gadać
do słuchawki to się za szybko nie rozłączy.
Owszem wtedy transfer 0, ale po zaniku "zakłóceń" :-)
transfer wraca do normy.

Kumpel ma zewnętrznego Acorp-a. Warunki użytkowania
znacznie gorsze niż moje - tzn stara centrala, kable
koszmarne itp. Modemik chodzi mu OK. Koszt ok. 300PLN
Połączenie 52000 lub 50666.

Ogólnie bardzo polecam zewnętrzne.

pozdro, kp