POMOCY

Autor: Shinobi (jackal_at_ks.k.pl)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 11:48:39 MET DST

Od kilku miesieęcy wiesza mi się komp.
nie wiem od czego raczej nie od windowsa do instalowałem 3 różne
 98,98se,milennium) ze 20 razy

Po Prostu mi się zamraża
-nie da sie ruszuć myszką
-klawiatura nie działa ,po naciśnięciu klawiszy "num lock" albo "caps lock"
nie palą sie lampki
ale kopmutr dalej działa-pracuje
 i ratuje mnie tylko reset

robi to ( zawiesza się ) kiedy chce np jak oglądam film albo kilka razu
zawiesił sie jak miałem wprowadzic hasło do kopmutera
a jak mam odpalonego WINAMP'a i się zamrozi to powtaża ostatni ułamek
sekundu tej muzyki i rzęxi tak w nieskończoność

jestem w sieci ok 100 osób i z 20 osób ma ten sam problem

-może to przez duże spadki napięcia ??
bo są duże od 210 - 239

Shinobi
Wrocław