Odp: Norton Commander - dlugie nazwy plikow.

Autor: Macgyver (macgyver_at_konin.lm.pl)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 11:21:53 MET DST

Witam!
Podobno jest nowsza wersja dosowego Nortona (ostatnia mi znana to 5.0), któr
a jest dołączana bodajże jako bonus do któregoś pakietu Nortona , ale nie wi
em którego. Wspomniana wersja (chyba 5.5. lub 5.6) obsługuje długie nazwy pl
ików z win9x, ale oprócz tego ma kilka innych inowacji np. klient ftp itp...
więcej nic nie mogę powiedzieć gdyż nie miałem tego programu w ręku.
pozdrawiam all grupowiczów.

macgyver_at_konin.lm.pl
icq uin:23592373