Re: do posiadaczy RealMagicH+ ?

Autor: Krzysztof Pawlak (nospam_at_north.pacific.news.server)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 10:36:36 MET DST

hello Tomasz,

>Dlaczego po ustawieniu w configuracji, a by obraz na tv out-ie byl
>wsywietlany w PALu zawsze przestawia sie na NTSC??

Nie przestawia się. Na orginalnych sterach (tych z płyty) jest OK.
Użwam ustawienia "multisystem". Spróbuj tak.
TV mam stary i obsługuje tylko PAL, używam płytek z regionu
1 (NTSC) i 2 (PAL).

>Czy jest jakis nowsze oprogramowanie od 1.71 spolpracujace z DVD GENIE
?

Chodzi Ci o sterowniki czy o Player? Jeśli chodzi o sterowniki to chyba
tak. Spytaj na grupie o DVD na serwerze news.tvm.pl

pozdro, kp