Odp: nagrywanie SCSI

Autor: Michal (xmichalx_at_kki.net.pl)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 09:31:44 MET DST

Hej !!

1. Bardzo dokladnie sprawdz terminatory !!! Nie bede zgadywac kolejnosci i
miejsc podlaczen (niektore karty maja ze 3 wyprowadzenia) ale poczytaj
dokladnie w instrukcji !!!! na ktore urzacenia SCSI (przy odpowiednim
polaczeniu) nalezy zalozyc terminator ! Ogolnie traktujac powinny byc dwa
terminatory - na obu koncach.

2. Sproboj jednak skombinowac kabel oryginalny - wywal adapter - i
przetestuj...... ja do tej pory nie moge uruchomic dysku przez adapter
68/50...

Michal

> Problem jest nastepujacy.
> Konfiguracja: dysk SCSI LVD Seagate ID1 ; nagrywarka SCSI narrow (przez
> adapter) Teac R55S ID2.
> Na starcie komputera wszystko O.K. W wingrozie tez, czyta wszystko. ALE ZA
> CHOLERE NIE CHCE NAGRYWAC !!!! Plyta jest O.K. Pod win 98 to samo .
Pokazuje