Re: wyjscie TV- karta Savage 8MB

Autor: AdamS (cieprog2_at_byd.top.pl)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 08:31:37 MET DST

> Mam taka karte i ma ona taki bajer - wyjscie TV. W ustawieniach mam rozne
> opcje, ale nie wiem jak ja podlaczyc sprzetowo do odbiornika TV. Czy w
ogole
> jest to mozliwe, czy potrzeba do tego jeszcze jakiegos innego osprzetu?

Ta. Savage z tego co pamietam ma dwa rodzaje wyjścia S-video (wtyczka
podobna do ps - owej) oraz Compositiv (cinch). Po prostu musisz mieć kabel
po jednej stronie z jedną z tych wtyczek (S - video jest lepsze, sygnał
chrominancji i luminancji idzie osobno ) a po drogiej taką końcówkę jaki ma
telewizor (Cinch, S-video albo Euro).
(Po wysokiej (kabel antenowy) NIE da się ).
Takim kablem łączysz bezpośrednio wyjście TV Savage z telewizorem.
Ustawiasz rozdzielczośćnas 640 - 480 i uaktywniasz we własciwościach TV OUT.
I cieszysz się nieszczególnej jaklości obrazem z kompa na monitorze.

AdamS
ps.Zmieniłem Savage3D nas ATI. Róznice jest dość spora.