Re: A co Panstwo sadza o nagrywarkach LG?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 25 Jul 2000 - 23:56:50 MET DST

"hattab" <hattab_at_poczta.onet.pl> wrote in message news:8lkv67$r8q$1_at_flis.man.torun.pl...

> Oj Pszemol, Pszemol. Masz jakies kompleksy, czy dzialasz na zlecenie BSA ?

O kompleksach swoich nic nie wiem (może Ty mi coś powiesz) ani zleceń od BSA nie mam.

> Wyzwales juz chyba polowe grupy od zlodziei i konca nie widac ???

Z przerażeniem odkrywam, że piratów jest tu więcej jak połowa grupy!

> Jedyny uczciwy czlowiek na grupie to ty,

Nie obrażaj wielu uczciwych ludzi piszących na tą grupę.
No chyba, że powyższe słowa miały być Twoim przyznaniem się do winy.

> wiec pytam sie ciebie po raz kolejny - po
> co w ogole wchodzisz na ta grupe ?

Nie rozumiem pytania... czy ta grupa to pl.soc.tylko.dla.piratów?

> Przeciez tu nie znajdziesz podobnych do siebie "uczciwych",

Mylisz się. Wielu jest tu takich. Powtarzam - to, że Ty jesteś
złodziejem nie uprawnia Cię, do twierdzenia, że każdy tu jest taki.

> wiec dlaczego zadajesz sie ze zlodziejami ?

Niestety nie mają w podpisie lub sygnaturce "uwaga, jestem złodziejem".
Naiwnie zakładam, że właśnie poznany człowiek jest uczciwy...
Niestety często przychodzi rozczarowanie.

> Jak ci sie
> nie podoba to spadaj na comp.sys.ibm.pc.* , a nie rob tutaj fermentu, bo to
> juz nawet nie jest smieszne.

Nie, piractwo jest żałosne.