Re: A co Panstwo sadza o nagrywarkach LG?

Autor: Dawid \ (progrocker_at_NOSPAMpriv4.onet.pl)
Data: Tue 25 Jul 2000 - 00:11:42 MET DST

Użytkownik Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> burzą się fundamenty Twojej teorii świętej niezawodności plextorów?
> tak kochany, dałeś się naciągnąć na propagandę...

jak mi Plextor zapłaci to ich będę bronił - narazie mogę mówić co
naprawdę myślę - Plextory są po prostu lepiej zrobione niż sprzęt z
niższej półki cenowej, co daje większe prawdopodobieństwo, że będzie:

- bardziej trwały
- bardziej niezawodny

koniec, kropka. EOT

Grendel