Re: celerony i płyty

Autor: mchrom_at_sgh.waw.pl
Data: Tue 25 Jul 2000 - 18:52:11 MET DST

Dnia Tue, 25 Jul 2000 16:10:14 GMT, Xaltuton <demiurg__at_poczta.onet.pl>
napisal:

>W tej cenie zmiescisz sie z plyta elite group (ecs) p6bat ap+,
>ktora jest calkiem niezla.
>
>Andy
W tych granicach powiniennes kupic rowniez plyte AOpen AX6BC, ktora
rowniez jest calkiem niezla.

I raczej nie wahaj sie tylko zdecyduj na FCPGA - nowsza konstrukcja,
ma znaczaca wydajniejsza jednostke zmiennoprzecinkowa /przynajmniej wg
SiSoft Sandra/, wbudowany zestaw instrukcji SSE, o ktore 533 jest
ubozszy. /tak mi sie przynajmniej wydaje/.
Michal H. Chrominski <mchrom_at_sgh.waw.pl>
ICQ# 21895620 Warszawa