Pomoc win98 do bani, a dobre hlp z win95 bezużyteczne

Autor: Darecki (mialgosi_at_polbox.com)
Data: Tue 25 Jul 2000 - 17:24:56 MET DST

Cześć,
miałem kłopoty z bezposrednim połączeniem kablowym. Pomoc Win 98 SE jest do
bani, nie rozwiązałem problemu. Przypadkiem dopadłem kompa z win 95,
sprawdziłem tam, i znalezłem natychmiast (chodziło o konieczność instalacji
protokołów NetBEUI i zgodnego z IPX/SPX). Skopiowałem więc stare pliki
pomocy z win 95 do kompa z win 98, na wszelki wypadek na przyszłość. Pliki
te jednak w 98 nie funkcjonują tak, jak w 95, po otwarciu piszą, że nie są
przeznaczone do przeglądania i przekierowują mnie to tych nic nie mówiących,
kretyńskich chm z win 98 (większość porad dot. usuwania problemów to
"skontaktuj się z administratorem" - to ma być, k... pomoc?!!).
Czy ktoś może wie, jak korzystać ze starej, dobrej pomocy hlp z win 95 w win
98 SE?
Będę wdzięczny za szybką i konstruktywną odpowiedź.
Pozdro
Darecki