Dysk szajsung i UDMA66

Autor: Marlow (rdydo_at_daniel.pik.gliwice.pl)
Data: Tue 25 Jul 2000 - 15:37:16 MET DST

Mam dysk dzialajacy chyba (tak mi sie zdaje) w UDMA66 na plycie BX. Przy
zgloszeniu sie sytemu mam UDMA 4. Ale po zaladowaniu sie Windy nie moge
zmienic checkbox'a DMA w zakladce konfiguracyjnej napedu. I dupa bo dysk mi
dziala duzo wolniej niz ten co mam w domu (3x) nawet nie da sie wlaczyc
zadnego trybu DMA ponizej. Moze znacie gdzies strone na ktorej bedzie soft
do szajsunga ktory przelacza tryby pracy?

Pozdrawiam Rafal