Odp: Jaka płyta do PIII450?

Autor: Kilian (kilian_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Jul 2000 - 15:25:13 MET DST

> Zamierzam kupić nową płytę główną do PIII 450 i nie wiem co wybrać?
> Chciałbym, żeby nadawała się do podktęcania i nie kosztowała więcej niż
> 600-650 zł. Proszę o pomoc przy wybraniu tej najlepszej. Kumple radzą Mi
> żebym kupił Abit'a lub Asusa.
>
> Pozdrowienia dla całej gurpy
> KoLoS

A ja mam Abita BE6-2 i uważam ją za jedną z najlepszych płyt na rynku.
Chodzi mi idealnie, podkręca się koncertowo (od 100 do 200 MHz co 1 MHz),
stabilna, żadnych zwisów, ma nawet kontroler UDMA66 lub 100 (zależy od
wersji).
Godna polecenia jest jeszcze firma ASUS (miałem P2B i chodziła
rewelacyjnie - aż do zmiany na Abita).

Pozdrowienia

Kilian