Problem z Voodoo Banshee

Autor: Jarosław Pudełko (japu_at_poczta.fm)
Data: Tue 25 Jul 2000 - 10:54:27 MET DST

Czesc

Pojawil mi sie ostatnio maly problem z karta graficzna.
Dopadlem gierke Constructor i niestety uruchamia ona uparcie plik uvconfig
(wyglada ze probuje zainstalowac Vese 2.0 - jest to versja univbe 5.3a). Tak
sie sklada, ze Banshee ma sprzetowa 3.0 i program sie wywala.
Probowalem go ominac, ale niestety jego wywolanie jest w pliku exe (1.09MB),
ktory w dodatku jest uruchamiany przez dos4gw.
Jak ktos ma pomysl jak rozwiazac problem, to bede wdzieczny. Wiem, ze gra
jest stara, ale strasznie mi sie podoba.
pozdrawiam, jarek