Re: RS+ przeplot

Autor: /\\_MS_/\\ (m__s_at_go2.pl)
Data: Tue 25 Jul 2000 - 08:11:08 MET DST

> Zrobiłem dokładnie tak jak Radziłeś ale niestety dalej program
> wywala "check connection" ale jest progres bo tuner ,który wcześniej
> zupełnie nie reagował teraz wywala "Data error".
> Co proponujecie??
> THX i pozdrawiam
> Michał C.
Jesli jest progres to juz cus
Ja widze 2 mozliwosci:
1. Uruchamiasz program plikiem sed3.exe
Koniecznie uruchamiaj program plikiem go.bat (nie .exe)
bo tam ustawia sie predkosc transmisji na 9600
Moze dlatego jest komunikat Data error bo urzadzenia
gadaja na roznych predkosciach
Nie wiem czy ten program dziala pod Windowsami
ale lepiej probowac z czystego Dosa
Start->zamknij->uruchom w trybie MSDOS

2. Program potrzebuje pelnego nullmodemu

Rozlacz piny 7-8 i 4-6 i zrob kabelek tak:
2 ======= 3
3 ======= 2
4 ======= 6

Na razie nic wiecej do glowy mi nie przychodzi..

--
_    _
||\_/||
--