Odp: Pytanie do UZYTKOWNIKOW nagrywarek ATAPI

Autor: Jakub Jewula (qba_at_studio-qba.com.pl)
Data: Tue 25 Jul 2000 - 06:14:35 MET DST

> Celeron500, 128MB, bufor 2MB w nagrywarce, 20MBna dysku.
> Nie sposob wywalic.

Skad wiesz? ;-)

C400_at_500, 192MB RAM, dysk systemowy 4GB + CDR na pierwszym
kanale IDE, IBM DPTA 20GB na drugim kanale.
Nagrywanie EasyCD Adapteca wprost z dysku IBM pelnej plyty.

W "miedzyczasie" uruchamialem np. PhotoShopa 5.02
i machalem sporymi plikami (tez z IBM-a), zawalil sesje
dopier Corel 8 przy zapisie duzego pliku.
Corel wykorzystuje bardzo agresywnie dysk - zapis prawie
zawsze przebiega > 10MB/s nie wiem jak to robi.....

Tyle testy.
Normalnie zawsze w czasie nagrywania przegladam newsy
i sprawdzam poczte... bez problemu.

AHA Najbardziej "padliwy" jest u mnie Nero,
a najmniej wlasnie EasyCD, choc u innych odwrotnie...

--
Jakub Jewuła studio QbA
profesjonalne skanowanie diapozytywów i negatywów