Re: Asmax Surfer i problem z Wave Device for Voice Modem

Autor: Piotr Szczesnik (szczesnik_at_usa.com)
Data: Tue 25 Jul 2000 - 02:18:39 MET DST

On Sun, 23 Jul 2000 00:28:03 GMT, "Filozoofil" <zbyfek_at_pertus.com.pl>
wrote:
>A sterownik do "WDfVM"
>jest w tym samym katalogu, co ten do modemu.

Ja mam Asmax PCI (ale nie Surfer) i jest tak samo.
Sterownik wskazałem ręcznie, bo jak sam szukał, to nie znajdywał :(

>Olej komunikaty
>Windows, ze "ster nie zostal napisany specjalnie" itd., itp.

Z oryginalną płytką nie było kłopotu. Taki komunikat był po
sciągnięciu nowych driverów

--
=--------   /__//_  /     ---------- mailto:szczesnik_at_usa.com ------=