Re: Jaki antywirus?

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_yoyo.pl)
Data: Tue 25 Jul 2000 - 00:15:25 MET DST

| Sorry, że piszę o sofcie na grupę hardware'ową, ale tak jak w temacie -
jaki
| antywirus (może InoculateIT)?

Ja chyba wybralbym Nortona AV. Porownywalem obydwa programy i oto co udalo
mi sie zauwazyc:

InoculateIT
---------------
+ zajmuje nieco mniej zasobow systemowych
+ wykryl trojana ktorego nie wykryl N. AV (ZIPie)

Norton AV
+ lepiej konfigurowalny
+ juz z poziomu DOSa sprawdza pliki systemowe oraz pamiec
+ szybciej sie laduje
+ szybciej skanuje pliki (przy zapuszczeniu skanowania - nie w locie)
+ skanuje poczte (to juz kilkakrotnie uratowalo mnie :) )

P.

 Odpowiadajac na to ogloszenie usun ANTYSPAM z adresu.