Re: goracy CD-ROM

Autor: Adam Chyla (ac140798_at_polbox.com)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 23:52:13 MET DST

On Sat, 22 Jul 2000 00:08:19 +0200, "Maciej Machacz"
<xenes_at_ds13.agh.edu.pl> wrote:

>"Adam Chyla" <ac140798_at_polbox.com> wrote in message

>I to byla takze zla odpowiedz. Swego czasu przez krotki okres [na szczescie
>dla mnie] posiadalem LGx32 - i to byl nap[rawde najlepszy grzejnik jaki
>mozna sobie bylo wyobrazic.

Sorry, nie sprecyzowałem - chodziło mi o ropadające się płyty a nie o
grzanie - fakt nieźle grzeją. Natomiast jeśli chodzi o korekcję błędów
to naprawdę są to dobre napędy, w dodatku ciche - nieźle się
przestraszyłem jak usłyszałem wycie CD-ROMu (nie pomnę Yamaha czy
Toshiba) na jakiejś porysowanej płycie. Szybki jest rówież odczyt
katalogu płyty - gdy przyszło instalować soft u kumpla z Cyberdivie to
już się bałem że system zwisł.
PS. Od 2 lat jestem szczęśliwym posiadaczem LG x32

Pozdrowienia
Adam

| Adam Chyla                                               |
| mailto:ac140798_at_polbox.com                               |
| "Wszystkie kobiety są piękne ale nie po każdej to widać" |