Poszukuje opisu przelacznikow plyty sp-586vt3

Autor: Jaroslaw Sakowski (jareks_at_pa6.leszno.sdi.tpnet.pl)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 22:44:42 MET DST

Witam,

Problem jak w temacie.

Plyta ma indeks sp-586vt3.
Uklady scalone (z istotniejszych).
via vt82c586a, via vt82c585vp,
via vt92c587vp, smc fdc 37c669qf

W jaki sposob szuka sie na internecie takich danych bo ja nie za
bardzo potrafie ? Jest moze jakis odpowiednik driverforum.com czy
podobnie ? Plyty znalezione porzez altaviste.com nie mialy tych
ukladow (na pare witryn nie moglem z domu wejsc) a pozatym nie bylo
specjalnie opisow do przelacznikow w ogole. Interesuja mnie zwlaszcza
przelaczniki zgromadzone w poblizu stabilizatora napiecia bo dla nich
opisow na mojej plycie nie ma.

--
Jaroslaw Sakowski
alternative e-mail : sakowski_at_zsrbojan.tpnet.pl