Re: Jaki antywirus?

Autor: EnGeL (mulik_at_kki.net.pl)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 21:53:49 MET DST

I jak Ci z tym M? :)

Ave!

Jak mi z tym M? Spoko! Jeszcze nigdy nie byłem tak zadowolony z Windows.
Na moim konfigu tj.:
ABIT BE6-II
PII 450_at_451 MHz :-)))
128 MB ramu
IBM DPTA, UDMA/66 (chodzi na 33), 7200 RPM
chodzi bardzo, ale to bardzo szybko. Zapewne ktoś z Was - grupowiczów -
powie
"A ciekawe jak będzie chodził jak poinstalujesz różne progsy i gry, trochę
odinstalujesz itd."
Otóż użytkowanie WinMe nie sprowadza się do bałaganu w systemie poprzez
instalowanie
i odinstalowanie aplikacji. Ja robię tak, że instaluje system, następnie
stery, następnie progsy,
z których wiem, że będę korzystał m.in. MS Office 2000 czy Dreamweaver 3
konfiguruję
windę do moich potrzeb, później defrag (ten to chodzi o wiele szybciej niż
pod SE) i "Create
Restore Point" w "System Restore". Tak, ta funkcja jest bardzo przydatna,
sprawdziłem ją
i stwierdzam, że jest naprawdę dobra np. instalujemy jakieś programy
shareware do przetestowania
jeśli się Nam nie podobają to przywracamy system i mamy porządek na dysku i
w rejestrze.
Hmm... co tu jeszcze można napisać? Aha, nie wszystkie programy będą chodzić
np. Adobe LiveMotion,
Norton SystemWorks aczkolwiek NU - tak. Jeśli ktoś ma Millennium to nie
polecam instalowania aplikacji
sprzątających rejestr. Przekonałem się o tym stosując EasyCleaner'a, który
spowodował zniknięcie pomocy
i "System Information", cóż trzeba poczekać. Co do ładowania systemu to
przyznam, że się ładuje szybko a DOS-a można uruchomić tylko w trybie
chronionym, na nic zda się wywołanie menu startowego wciskając F8 czy CTRL,
tam nie ma już
wiersza poleceń.
Uff, nigdy nie myślałem, że będę dobrze pisał na temat systemu Billa G. :)

--
Pozdro, EnGeL