Kto ma dysk IBM 20,3 GB (DJNA-352030)?

Autor: Slavo (skruszynski_at_pro.onet.pl)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 20:03:19 MET DST

Witam,

    Jeżeli jesteœ posiadaczem tegoż dysku to proszę Cię o pomoc.
Sytuacja jest następujšca. Program nadpisał mi tablicę partycji na dysku
i muszę jš odzyskać, gdyż mam tam prywatne dane na których mi zależy. Na
dysku znajdowała się jedna duża partycja z systemem plików FAT32.
Potrzebuję zawartoœć tablicy partycji i boot sector z identycznego dysku
na którym jest jedna partycja o maksymalnym rozmiarze utworzona pod
Windows98.

Jeżeli jesteœ w stanie mi pomóc to bardzo proszę o przesłanie tablicy
partycji i boot sectora.

Pozdrawiam,

Sławek Kruszyński
e-mail: skruszynski_at_pro.onet.pl