Zasilacz prosba

Autor: Marek Ambroziak (enter1_at_obywatel.pl)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 17:38:31 MET DST

Przez przypadek wszedlem w posiadanie drukarki HP DeskJet 400, niestety nie
dysponuje do niej zasilaczem dlatego tez zwracem sie do Was z prosba. Szukam
schematu, lub chocby pobieznego opisu zasilacza od drukarki HP DeskJet 400.
Identycznego zasilacza uzywaja popularne atramentowe drukarki HP z serii 6xx
np 690C (na zasilaczu od spodu wytloczone 30V 400mA). Chodzi mi o to, z
jakich podzespolow taki zasilacz sie sklada, czy oprocz transformatora i
mostka zawiera jeszcze jakies elementy (np jakis stabilizator) oraz jakie
napiecie daje samo trafo. Te informacje sa mi niezbedne aby taki zasilacz
wykonac we wlasnym zakresie. Byc moze ktos z Was kto ma taka drukarke bedzie
na tyle uprzejmy, ze zajrzy do zasilacza i przesle mi te dane, lub chocby
podesle jakis namiar na adres w necie gdzie mozna tych danych szukac.
Marek enter1_at_obywatel.pl