Re: Czym i jak odzyskiwac dane z padnietych dyskow twardych

Autor: macio (macio_at_prosiaczek.mniam.net)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 18:10:30 MET DST

"Janusz" <januszpl_at_polbox.com> wrote in message
> Mam uszkodzony dysk twardy, ktorego nie widzi bios (ani auto ani user).
> Czy sa jakies narzedzia umozliwiajace odzyskanie danych na takim dysku ?

jesli padla elektronika to wymienic (jesli sie czujesz na silach). najlepiej
znalezc gdzies taki sam z uszkodzonymi talerzami i wymienic. daj znac co to
za model moze komus zawala polke taki wlasnie uszkodzony dysk. jesli sie nie
czujesz na silach wymienic sam popros jakiegos znajomego elektronika -
chocby "domoroslego" - to nie jest trudne.

--
macio ;)
 /"\