Odp: Modem Zoltrix Spirit i centrala

Autor: Totalzalamka (totalzalamka_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 17:53:07 MET DST

Użytkownik "Robert" <rukon_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3979f7d6_at_news.vogel.pl...
> Cześć,
> Mam taki problem; linia wewnętrzna, wyjście przez centralę. Modem łączy z
> TPSA słychać "negocjowanie" obu modemów, następuje rozłączenie z
> komunikatem, że komputer z którym się łączę nie odpowiada. Problem pojawił
> się po wymianie centrali, z poprzednią nie było problemu. Domyślam się, że
> zmieniły się parametry połączenia, ale co robić. Może ktoś ma jakieś rady.
> Robert

Mialem to samo. Zmienialem drivery i nic. Wrocilem do starych i dzisiaj jest
juz lepiej, ale czasami zrywa polaczenie.
Kiedys bylo w porzadku, na innych centralach tez - sprawdzalem w innych
miastach.
Jestem pewien ze to wina TP SA - cos tam gmeraja przy swoich modemach.
Ja juz wyslalem reklamacje za zaliczone impulsy a nie nawiazane polaczenia.

Pozdrawiam
Totalzalamka