Re: Nagrywarka TEAC/PLEXTOR OT

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 14:27:25 MET DST

Marcyn wrote:
[...]
> no coz oczywiscie mam NT (win2000) - i nie mam zamiaru wracac do %$&# 9x ;)

Win2k jest zmasakrowanym winnt4, do którego dołożyli multimedia i bajery
z win98. Wymagania ma n x większe niż NT. Przez kilka tygodni miałem RC2
i wywaliłem to. Wystarczyło, że pomachałem jakimś okienkiem i bufer
underrun. Pewnie nieco to poprawili, ale w NT muszę się bardzo starać,
żeby wywołać ten błąd. Zużycie pamięci to na dzień dobry 36 MB, przy
poustawianych cachach na maxa, uruchomionym SCSI, LAN, Live! CPUIDLE i
kilku jeszcze drobiazgach.

A ile pożera win2k na dzień dobry?

Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm
gadu-gadu 2122

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl