Re: Elsa Erazor III Pro

Autor: R 2 r e C (r2rec_at_kapito.com.pl)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 14:10:16 MET DST

Artur Piechuta napisał(a):

> Witam wszystkich !
>
> Czy ktos z Was mial stycznosc z ta karta? (TNT2, 32MB RAM, TV in/out)
>
> Interesuja mnie wszelkie opinie zwiazane z tym sprzetem, szczegolnie
> jakosc nagrywania/odtwarzania obrazu, ale takze kompatybilnosc z
> Win2000 i Win98.
>
> Za wszystkie informacje z gory wielkie dzieki !

jesli masz procka powyzej 400 to bedziesz zadowolony z karty [strasznie
pasozytuje na cpu] / kompatybilnosc z w98 pelna , pod nt4 nie obsluguje
zabardzo kapczeringu

na swierzym w98 i zdefragmetowanym dysku nie gubiła klatek gdy zrzucalem
filmiki 25 klatek/sekunde w rozdzielczosci pal - no moze czasem 3 na 100

ps: nie trafilem jeszcze na gierke ktora by nie pokochala tej karty i
ktora by ja zagiela
ps: elsa = jakosc

PROSBA: jesli ktos zna program do dekodowania np C+ obslugujacy te karte
to bede wdzieczny za info na priva

pozdro
R2reC

r2rec_at_kapito.com.pl