Re: 2 kompy i skaner

Autor: Krzysztof Pawlak (nospam_at_north.pacific.news.server)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 12:21:29 MET DST

hello Robcio,

Ja bym spróbował troszkę bardziej okrężną drogą:
U mnie w firmie istnieją takie sprytne urządzonka
które są przyłączone np. do 2 portów LPT w różnych
PC-tach i mają przełącznik. A na wyjściu tych
urządzonek jest podłączona drukarka.
Więc przyszło mi do głowy, że można by zamiast niej podłączyć skaner.
Nie wiem czy coś takiego by
działało. Czy ktoś na grupie wie? Oczywiście, w tym
wypadku skaner działałby zupełnie niezależnie od LANu
i oba PC widzą go jako lokalny.

pozdro, kp