Re: SB Live! + P3B-F (chyba to wywalę przez okno)

Autor: Boli (boli_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 12:22:48 MET DST

> 1. patch do WinSE --> ftp://212.109.142.2 poszukaj

Patcha miałem polskiego u Ciebie był angielski (ma to jakieś znaczenie ?)
oczwiście chodzi o patcha na zamykanie windowsów tak ?

> 2. zainstaluj tylko stery do Live (bez LiveWare) -- przynajmnie na
> poczatek

A skąd mam wziąć same takie sterowniki u Creativa jest tylko LiveWare i
i ten cały update "sblwx9xup.exe" ale to też jest chyba update do LW no chyba że
się mylę
bo nie sprawdzałem tego "na czysty system"

> 3. zobacz czy nie masz pnp OS enabled w biosie -- jak masz stary to na
> powyzszym adresie masz nowy bios

Miałem ustawiane i Yes i No ale zero różnicy (biosik 1006)

> moj ASUS P3B-F to najlepszy zakup ostatniego roku :))

To potwierdzam

Aha podobno SB ma jakiś problem z PIII ale nie miałem potwierdzenia i podobno
gdzieś leży
jakiś patch ale czy to prawda to nie wiem.
Może go ktoś ma o ile takowy istnieje.

Dzięki za info
Artur