Jaki to wirus?

Autor: POMOCY (biznes_at_pf.pl)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 11:20:42 MET DST

I inny znak ukazal sie na niebie
oto wielki smok barwy ognia
majacy siedem glow i dziwiec rogow
a na glowach jego siedem diademow
Kaznodzieja

Blogoslawiony ktory odczytuje
i ktorzy sluchaja slow proroka
bo chwila jest blisko
kaznodzieja

Te slowa pojawiaja sie dosc rzadko
przy uruchamianiu Outlooka i IE w tle
Mam Winde 98
Outllook sam rozsylal poczte do adresatow z ksiazki adresowej oczywiscie z
zalacznikiem .exe tytul "fajne fotki" itp
Dzwonilem, wysylalem do mks i nic
Sprawdzlaem paroma programami anty oczywiscie system uruchamiajac z
dyskietki nie zawirusowanej
Po tych wszystkich zankach ktore podalem - odnalezienie wirusa powinno byc
chyba proste - moze ktos wie co to za bydle

Pytanie co robic?
Najprostsza odp format c no i jeszcze pewnie resetowanie boot sektora
Tyle ze ja jeszcze mam tam zalozonego disk managera
Podajcie ta trudniejsza.... najlepiej na priva
Z pozdrowieniami
Sorki ze na te grupe ale widzialem tu tez takie posty