AVerTVPhone98 w/VCR i NICAM

Autor: Rysiek (rysieko_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 09:59:27 MET DST

Witam ponownie!
Straciłem prawie 2 tygodnie na poszukiwania "AVerTVPhone98 w/VCR z NICAM'em"
i niestety - fiasko:((
Najciekawsze jest to, że większość ludzi nie ma pojęcia co to jest!
No cóż, "z braku laku dobry kit " zamówiłem z A2.
W związku z tym, proszę Was o radę:
Ilu z Was ma tą kartę z NICAM? Przypuszczam że większość (może wszyscy;))
mają z A2
Czy możliwy jest odbiór mając "A2" MTV czy np. naszej Jedynki (kiedy nadaje
w stereo) właśnie STEREO!!! Nie trzeba nikogo przekonywać jaka jest ogromna
różnica stereo - mono;)
Istnieje możliwość "przeróbki" aby mieć ten NICAM i tym samym TV w stereo?
Jak sobie z tym radzicie?
Pozdr.

--
                          Rysiek