VIA i nie zamykanie Win98

Autor: Tomasz Skorupa (tskorupa_at_eto.flt.krasnik.pl)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 09:30:25 MET DST

Witam,
Dopadl mnie maly problemik z plytami SuperPower VIA Socket370 AT. Mam je w
obudowach ATX i po zamknieciu Win98 komputer sie niby zamyka ale pozostaje
wlaczony z czarnym ekranem. Zmiany w biosie nic nie pomagaja, a na kompach
mam SP 4in1. Moze ktos wie jak zmusic Win do wylaczenia zasilania w
powyzszej konfiguracji. Dziki i pozdrawiam
            Tomek