Re: IBM cz Seagate?

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_yoyo.pl)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 00:35:27 MET DST

| Zamierzam kupic dysk 15GB. Z tego co sie orientuje to teraz na topie
sa
| Seagate Barracuda II i IBM DTLA. Glownym kryterium jest dla mnie wydajnosc
| oraz odpornosc na podkrecanie FSB. Ktory HDD wybrac?

SEAGATE stanowczo odradzam. Nie dosc ze zawodny, okropnie glosny, grzeje sie
jak diabli to zawiesza winshita. Niestety jest najszybszy z mojej "stajni" i
jest to chyba jedyna jego zaleta.

Zastanowilbym sie nad IBMem lub QUANTUMem. IBMa jeszcze nie mialem okazji
uzywac dlatego z wlasnego doswiadczenia nie moge nic doradzic (moj znajomy
ma jedna sztuke i to bardzo stara i chwali go sobie za niezawodnosc).
QUANTUMy sa dosc szybkie, slabo sie grzeja i (z moich doswiadczen -
wielogodzinnych tortur ;) ) wynika ze sa rowniez niezawodne. Moj niestety
nie jest najcichszy (wydaje z siebie cos w rodzaju gwizdu natomiast glowice
dzialaja niemal bezszelestnie :) ) ale podobno nowa seria jest juz
poprawiona i bardzo cicha.

P.