Odp: Modem Zoltrix Spirit i centrala

Autor: Unlea (unlea_at_interia.pl)
Data: Sun 23 Jul 2000 - 13:03:29 MET DST

Użytkownik angel <sobieski_at_bbs.chip.pl>

> Taka wymiana zdan z serwerwm byla rowniez udzialem modemu zoltrix cobra
> popracowal kilka dni (tak ze dwa ) po czym nastapila sytuacja jak u
ciebie.
> Modem ten nie laczy sie przez centrale , byl testowany w trzech zestawach
..
> Po kilku godzinach prob dalam spokoj i nigdy wiecej zoltrixa .
> Pozdrawiam angel

Miałem podobny problem, Cobra najczęściej łączyła się za 2 razem. Pierwszy
raz to weryfikacja i nie można ustanowić połączenia. Zmieniłem modem na
Zoltrixa FMVSP56i ISA i chodzi ja burza - 50000 średnio i od 2 tygodni zero
zmarnowanych impulsów. Wymaga tylko dobrego uziemienia.

Pozdroowka
2B