Re: Pytanie do UZYTKOWNIKOW nagrywarek ATAPI

Autor: Rafael Krüger (Rafael.Krueger_at_t-online.de)
Data: Sun 23 Jul 2000 - 19:44:52 MET DST

"Lukasz Kaluski" <intral_at_hsn.com.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Pytanie oczywiscie jak to to dziala? Chce sobie kupic nagryware
> (plextor), ale jak bylem na gieldzie to nigdzie nie moglem znalezc SCSI
> tylko ATAPI. Czy pod Win98 bedzie to dzialalo stabilnie czy co druga
> plytka bedzie leciala do kosza?

Witam

Bedzie dzialalo, tyle ze podczas nagrywania nie mozesz wtedy nic innego na
compie robic. Przy nagrywarkach SCSI mozesz n.p. wystartowac word'a lub
excel'a i w nich pracowac.

Sam mam SCSI i raczej tez radze bardziej do tego radze. Jest pewniejsze.

Pozdrawiam
Rafael
Rafael.Krueger_at_t-online.de
may the force be with you