Windows ME odbiera telefony?

Autor: Jerzy Grebosz (b2grebos_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Sun 23 Jul 2000 - 19:19:55 MET DST

Prosze uprzejmie pomoc mi w takiej dziwnej sprawie. Zainstalowalem Windows
ME wersje angielska i zadziwila mnie jedna rzecz. Niezaleznie od tego czy
modem jest zainstalowany czy nie (mam modem ASMAXa na ISA) modem che
odbierac wszystkie telefony. Przechodzi mu tylko po calkowitym wylaczeniu
portu 4 na ktorym jest modem. Probowalem zainstalowac w w porcie
trzecim (zwora na modemie) i sytuacja sie powtorzyla.
Dodam ze w Windows 98 nie bylo takich problemow. Czy ktos ma pomysl o co z
tym chodzi? Dlaczego znow za mnie cos robi bestia Windows?

Adrian