Re: IBM czy Barracuda

Autor: [3mpi] (emperor_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 23 Jul 2000 - 18:08:43 MET DST

pryzma napisał(a) w wiadomoœci: <3979eab7_at_news.vogel.pl>...
>Witam!
>Zamierzam kupić w najbliższych dniach twardy dysk i zastanawiam się nad IBM
>GXP 75 lub Barracudš II. Nie wiem na co sie zdecydować - gdy pytam w
sklepie
>jedni mówiš że lepszy jest IBM drudzy że Barracuda II. Zależy mi przede
>wszystkim na szybkim odczycie - dostępie do danych, dobrze też gdyby nie
>chodził on głoœno jak stary traktor i nie grzał sie jak kaloryfer.
>pryzma

IBM wydaje sie lepszy ale ostrzegam - ma cholernie delikatna plastikowa
czesc obudowy (mi sie ulamala zakladajac tasme !!!) i niesamowicie miekkie
piny (oczywiscie mi sie pogiely !!!).

[3mpi]

PS. Zeby sobie ktos nie pomyslal to co drugi dzien podlaczam tasiemke i
dotychczas tylko raz mi sie pin pogial oprocz tego IBMa GXP75 - w stacji
dyskietek 3,5.

Wyslano poprzez Fastnews - www.com.pl. Archiwum usenet.
Szukaj, czytaj, dyskutuj w http://www.com.pl