Jaka karta telewizyjna???

Autor: Alberto (albnowi_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Jul 2000 - 15:19:43 MET DST

Czesc!
Chcialbym kupic karte telewizyjna ale nie bardzo wiem jaka.
Wiem jednak czego bym od niej chcial:

Tuner TV
Tuner radiowy
telegazeta
pilot
mozliwosc ogladania w malym oknie lub w trybie pelnoekranowym
jak najwiecej wyjsc i wejsc Video In, itp.

 Kolega proponuje mi Pixel Viev czy cos takiego, twierdzi nawet ze jest
jakies oprogramowanie do ogladania Canal+, ja bym wolal HBO :)) ale moze
tez byc Canal+, a moze ktos z was mialby lepsza propozycje, prosze o
porade i ewentualna cene tej karty i model oczywiscie, moze byc kopia na
priva

--
Pozdrawiam serdecznie,
Alberto