Re: IBM czy Barracuda?

Autor: Daniel Pykalo (daniel.pykalo_at_sprint.com.pl)
Data: Sun 23 Jul 2000 - 15:26:10 MET DST

Daniel Pykalo

> Wszystko przemawia za IBM
> - cichszy
> - szybszy (obsługuje (chyba) DMA100)
> - pewniejszy
> - tańszy ...
>
> --
> DooMiniK
hmmm polecil bym ci jakiegos IBM DTLA sa to dyski ATA 100, roneirz
dobrze mozesz rozawazyc kupno Baracudy II ale te sa ju tylko ata 66 mam
obda dyski w systemie i jestem znich zadowolony chociaz IBM pracuej
neico lpeiej moze dlatego za ata 100
-= Daniel Pykalo | +48 603 061 980 =-
-= daniel.pykalo_at_sprint.com.pl =-
-= in IRCNET ^Bad|Boy^ =-