Odp: problem ze stacja dyskow

Autor: Zbyszek T. (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Sun 23 Jul 2000 - 11:00:44 MET DST

> Witam
> W jakim celu stosuje sie takie podlaczenie stacji
> Pozdrawiam angel

Ta opcja miała największy sens w czasach, gdy ludzie mieli po dwie stacje.
Wtedy podłączało się tak, żeby taśma "ładnie szła", a w razie konieczności
(jeżeli napędem A stawała się nie ta stacja, którą chcieliśmy) uaktywniało
tą opcję. Ja np., wiedząc że nigdy nie użyje drugiego złącza, zwyczajnie
odciąłem część kabla za pierwszym złączem i przez to mam trochę mniej
"sałaty" w skrzynce (oczywiście musiałem użyć w/w opcji) ;)