Re: Pliki SWP, co to takiego???

Autor: Paweł Paluszyński (pawel.paluszynski_at_inetia.pl)
Data: Sat 22 Jul 2000 - 15:18:41 MET DST

Użytkownik "smok_wawelski" <smok_wawelski_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości

> Cześć.
> Jest to swap file, nie należy kasować, plik wymiany danych, systemowy win.
> Winda utworzy go i tak ponownie.
> Mozna ustawić jego wielkość zalecane ok 2,5 x RAM.

Bez obrazy ale jest to chyba najgłupsza metoda jaką słyszałem. Przecież im
więcej fizycznej pamięci RAM tym mniejsze zapotrzebowanie na pamięć
wirtualną. Jeżeli mam 128MB RAMu TO PO CO MI 315 MB SWAPA ???!!!
Jeżeli masz komputer który ma 32MB RAMu to przyda mu się 128MB swapfile, ale
kiedy będziesz miał 256MB to możesz wyłączyć plik wymiany a nie ustawiać go
na 640MB

--
Pozrdawiam
Paweł Paluszyński