Odp: IBM czy Barracuda?

Autor: The Habu Xorph (habu_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 22 Jul 2000 - 21:53:37 MET DST

Barracuda II aktualnie jest z tylu za IBM 75GXP.
Seagate ma transfer rzedu ok.30MB/s (rzeczywisty testowany HD Tachem 28MB) ,
a nowy IBM ok.37MB/s (rzeczywisty 35MB/s!!!)
Poza tym Barracuda jest ATA/66 a IBM ATA/100...
Dodam jeszcze , ze Seagate jest o 100zl tanszy od IBM'a , ale jezeli zalezy
ci na wydajnosci to wybor jest oczywisty...

> Witam!
> Zamierzam kupić w najbliższych dniach twardy dysk i zastanawiam się nad
IBM