Odp: AVerTVPhone98 w/VCR...

Autor: warren (eagl_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 22 Jul 2000 - 20:58:36 MET DST

Witam

Jak rozróżnić wizualnie - (nie po napisach na kartonie czy głowicy) kartę
"AVerTVPhone98 w/VCR" od "AVerTVPhone98"?
Istnieje model "AVerTVPhone98 w/VCR" ze wspólnym wejściem czujnika pilota i
S-VHS? Czy sprzedawca próbuje mi wcisnąć stary model "AVerTVPhone98"?

Stary poczciwy Phone98 miał na płytce dwa podłużne czarne plastikowe
gniazda na moduł rozszerzający (Stereo A2 ,Nicam ,Teletext) , nowy VCR ma
tylko wlutowany taki mały kwadratowy moduł( o ile dobrze pamiętam). Ale i
tak uważaj , żeby wziąć wersję ze stereo A2 ( chociaż w/VCR bez A2 nie
widziałem) . A czym poza tym różni się nowy Ph98 od starego nie mam
zielonego pojęcia , sam niczego nie zauważyłem.

3may 4mę ponad normę
eagl_at_poczta.wp.pl

    Ps Nie zapomnij , jak będziesz wracał z nowym Phonem kupić
wzmacniacza antenowego ...