Pomocy ! Ratunku !

Autor: Damian Surma (damian_at_bankier.pl)
Data: Sat 22 Jul 2000 - 20:09:43 MET DST

Zwracam się do wszystkich Internautów, POMOCY !!!

W dniu 22 lipca 2000 skradziono mi służbowego notebooka marki IBM serii Thin
kPad 600 ,
zwracam się do wszystkich ludzi dobrej woli o pomoc w jego odnalezieniu .
Grozi mi zapłacenie ogromnej sumy za skradziony sprzęt , co dla mojej rodzin
y jest
wręcz niewykonalne ...
Wygląd notebooka jest przedstawiony na stronie :
http://commerce.www.ibm.com/cgi-bin/ncommerce/CategoryDisplay?cntrfnbr=1&cgm
enbr=1&cntry=840&lang=en_US&cgrfnbr=2035724
Parametry skradzionego mi komputera to : DT13X/PIII500/12000/64/CD24
Numer seryjny : 6004EPA
Skradziono również znajdujące się w nim karty PCMCIA :
- PCMCIA Karta sieciowa CA/ETHERNET/10/100/10B-T California Access nr seryjn
y : 9912111300810
- PCMCIA Fax Modem 55,6 California Access , nr seryjny : 000210101858
Jeszcze raz zwracam się do Was INTERNAUTÓW o pomoc w jego odnalezieniu, wier
zę iż dzięki sieci
uda mi się go odszukać ...
Proszę o przesłanie tego posta do wszystkich znajomych dzięki czemu moje sza
nse mocno wzrosną .
Obiecuję również iż jeżeli uda mi się odszukać skradziony komputer dzięki in
ternetowej pomocy to
opiszę całe to zdarzenie w opublikuję w prasie jako triumf INTERNETU nad pos
politą przestępczością ,
a Iternaucie który bezpośrednio przyczyni się do jego odnalezienia ofiaruję
nagrodę .

Damian Surma
Tel (071) 3723052
damian_at_bankier.pl