Jaki DOBRY soft do testu wydajnosci HDD?

Autor: Jakub Jewula (qba_at_studio-qba.com.pl)
Data: Sat 22 Jul 2000 - 17:00:55 MET DST

J/w HDTach jest IMO bez sensu.

Co z tego, ze niby srednio mam 22MB/s jesli na oko widze,
ze to nie jest prawda...

Niestety system (W98) nie wyciaga takich predkosci...

Zeby bylo zabawniej to u mnie najlepiej system chodzi,
gdy nic nie grzebie w ustawieniach VCACHE...
Czyli zadnych min i max... kazde inne nastawy powoduja spadek
wydajnosci...

Mam na mysli wielogodzinna intensywna prace systemu,
przerzucanie GB danych po dysku, gdy pamiec jest
juz w strzepach i o odczycie czy zapisie BURST nie ma mowy.

I tu mam pytanie: jaki polecicie program do testowania realnej
wydajnosci HDD? Test ma chodzic kilka godzin symulujac
realna ciezka robote... a nie pitolenie o wydajnosci...

AHA System to C400_at_500 na ASUS P2B + 192MB RAM,
kontroler FastTrack66 + system na dysku 4.3GB
i IBM DPTA 20GB jako dysk roboczy.

A pytanie stad, ze zastanawiam sie na RAID0 i chce miec
przekonanie, ze warto wydac pieniadze...

--
Jakub Jewuła studio QbA
profesjonalne skanowanie diapozytywów i negatywów