Re: To nie żart ! - Jak przeinstalować Windowsa?

Autor: Franz (franzk_at_go2.pl)
Data: Sat 22 Jul 2000 - 16:53:11 MET DST

Użytkownik "Krzys :)" <Krzys14_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> FORMAT C:/Q ilepiej baz S
>
> szybciej jest z CDROMU
> ale najpierw trzeba sformatowac dysk
> zamykajac windowsa mozna wybrac funkcje URUCHOM PONOWNIE W TRYBIE MS-DOS
> tam pokaze sie nam C:\WINDOWS - wpisujemy CD.. enter
> mamy C:\(wpisujemy) format c:/q enter
> pojawi sie ostrzezenie o utracie danych dajemy T i w piec sekund jest po
> sprawie
> Po formatowaniu restartujemy komputer z wlozonym do napedu CDROMem z
> windowsem
> i wszystko wg wskazowek w razie problemow .....

    Dzięki wszystkim za pomoc. Mam tylko jeszcze jedno pytanie. Na
twardzielu mam trzy partycje: C,D, E. Jeżeli sformatuję partycję C (na
której jest Windows) to utracę z niej nie tylko wszystkie programy, ale
również i inne dane np. obrazki, pliki tekstowe. Zatem przenosząc je z
parycji C np. na partycję D i formatując partycję C, przed przeinstalką,
plikom z partycji D nic nie grozi? Chyba dobrze rozumuję?
    Aha, przy poleceniu FORMAT C:\ S - oznacza - kopiowanie zbiorów
systemowych z napędu z którego system został zainicjowany na formatowany
dysk. A co oznacza U, Q? Pozdrawiam - Franz