Odp: Nagrywarka TEAC/PLEXTOR

Autor: LeV (lev_at_hyperreal.art.pl)
Data: Sat 22 Jul 2000 - 16:06:17 MET DST

Użytkownik Marcyn <marcyn_at_kopnet.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8lc92m$9m3$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> witam
>
> postanowilem kupic CDRW - i mam problem w wyborze:
> TEAC 4 4 32
> PLEXTOR 8 4 32
> tylko i wylacznie te modele - i niech mnie nikt nie przekonuje do innych
> firm ;)
> ale:
> jest rowniez nagrywarka CREATIVE BLASTER 8 4 32 - i jest to wersja OEM
w/wym
> Plextora - co za tym idzie tansze
> sprawdzilem ceny u mnie w miescie:
> TEAC - 810zl
> PLEXTOR - 1200zl
> [...]

mam nagrywarke Plextora 8/2/20 Scsi i czytnik takze Scsi Plextora do
kompletu i NIC INNEGO NIE POLECAM.
Plextor jest zdecydowanie najlepszy, poza tym wszystkie nagrywarki sa "made
in japan", a to IMO tez ma duze znaczenie.

l.