Re: AMD Athlon

Autor: Filozoofil (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Sat 22 Jul 2000 - 12:00:07 MET DST

Wojciech Giersz napisał(a) w wiadomo?ci: ...

> Pod Athlona moze i owszem, pod Intela sa plyty z FSB=200MHz (i to
> "pelnym", a nie "pseudo" 200) -- Abit BF6 i BE6-2, a moze i jeszcze
> jakies.

Nie wiem, Wojtrus, czy DDR jest takie bardzo pseudo. Pomijajac
apekt reklamowy tegoz chwytu, DDR wykorzystuje sie w zbyt wielu
urzadzeniach, by moc je nazwac "pseudo". Szczegolnie, ze dziala.
I to doskonale!

> Pomijam tutaj mozliwosc wykorzystania tej szyny.

O to to! Mysle, ze o to wlasnie rozmowcom chodzilo. Liczy sie
wykorzystanie, a nie opcja, ktora na 98% sie nie przyda.
Lubisz gadzieciarstwo?

ZBF
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydlo i powidlo o podkrecaniu)