Re: Win2000 - warto

Autor: Marcin Surkont (msurkont_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 22 Jul 2000 - 11:31:52 MET DST

"Maciej Machacz" <xenes_at_ds13.agh.edu.pl> wrote in message

> Z tego co wiem to gry na tym czyms dzialaja (widzialem) ale nie wszystkie.

Roznie to jest, wyglada na to, ze DirectX7 w Win2000 i w 98 dzialaja
odrobine inaczej - dlatego tez czesto na 2000 gry wygladaja zle (psuja sie
tekstury itp. - np. Euro2000), inne nie dzialaja (chyba SoF).

> Ile????????? Oj chyba nigdy go nie instalowales.... bo po instalacji
zajmuje
> z 500MB, a u mnie wyszlo okolo 650MB (IIS i takie tam).

A jesli doliczysz Document and Settings, Common Files, Swap itp to trzeba na
niego min. 1,0 GB.

> A co do sprzetu to ponizej Celerona i 128MB a nawet 196MB RAM nie ma nawet
> co schodzic.

Zalezy jakiej wydajnosci potrzebujesz. Najwazniejsze, aby jesli nie
potrzebujesz NIE INSTALOWAC IIS - dzieki temu system potrzebuje o wiele
mniej pamieci. U mnie na jednym z kompow chodzil wtedy calkiem dobrze, a
bylo to P133 i 64RAM.
Ale do wydajnej pracy potrzebne jest 128 MB RAM.
No i jeszcze prosta, ale wcale nie blaha sprawa - jesli miales Win9x polskie
to wiedz, ze 2000 ang. nie potrafi czytac plikow, ani katalogow z polskimi
literami. I wtedy jest problem!
Marcin